Hier wil je met je gezin heen, een Italiaans pareltje, Park Albatros, met Happy camp

Deze zomervakantie bezochten we een magische plek met Happy Camp. We reden met z’n allen naar Park Albatros in Toscane Italië.

De accommodatie: Happy Superior

In deze stacaravan is plek voor 7 personen. De Happy Superior stacaravan van Happy Camp is een echte luxe-accommodatie met twee complete badkamers. Je vindt er:

• Een moderne woonkamer met veel licht door de dubbele glazen deur. Hier is ook een Bluetooth-speaker en een USB-aansluiting.
  • Een badkamer met wastafel, spiegel, douche, toilet en föhn.
  • Een keuken met koelkast en vriezer, 4-pits kookplaat en spoelbak.
  • Een tweepersoons slaapkamer met eigen badkamer (wastafel, spiegel, douche, toilet).
  • Twee slaapkamers met elk twee eenpersoonsbedden. Alle slaapkamers hebben kleerhangers.
  • Extra slaapplaats in de woonkamer op de bank, waar je kussens kunt gebruiken.

Verduisterende horren zijn aanwezig in zowel de woonkamer als de slaapkamers. Buiten is er een groot, volledig overdekt houten terras met een tafel, stoelen, twee ligstoelen of zonbedden, een hangstoel, en een barbecue of kleine elektrische kookplaat.

Er zijn natuurlijk ook andere accommodaties van Happy camp. Wist je dat Happy camp door heel Europa zit? Genoeg keuze dus.

De camping

Camping Village Park Albatros is een echt paradijs! Er zijn activiteiten voor alle leeftijden, een groot waterpark, restaurants en bars. Het ligt in een prachtig dennenbos aan de Etruskische kust, de perfecte plek om al je vakantiewensen uit te laten komen.

LIGGING: Aan de Etruskische kust, zo’n 8,5 km van San Vincenzo en 15 km van Piombino, waar de boten naar Elba vertrekken.

STRAND: Op ongeveer 800 meter van de camping ligt een toegankelijk zandstrand, bereikbaar via een voet- en fietspad.

ZWEMBAD: Een groot zwembadcomplex met lagunes, eilanden, glijbanen, waterspellen voor de kinderen, een bubbelbad, een olympisch zwembad voor volwassenen en een verwarmd en overdekt zwembad aan het begin van het seizoen.

Dag 1

Bij aankomst genoten we eerst van een drankje op ons heerlijke overdekte terras. Hierna pakten we onze zwemspullen en gingen we naar het zwembadcomplex. De kinderen genoten van de glijbanen. Zowel mijn kind van 11 jaar, als de kleinste van 5 jaar vermaakten zich. In de avond hadden we gereserveerd bij het restaurant van de camping: pizza’s en pasta. Hierna liepen we naar het buitenterrein waar een jazzband speelde. Terwijl ik alvast aan een tafeltje plaats nam, mochten de kinderen met Chris ijs halen. Verwennerij! Chris en ik luisterden naar de band. De kinderen speelden in de speeltuin.

Dag 3

Op de camping is er een informatiebalie voor excursies. Ze verzorgen dan de gehele dagtocht. Erg makkelijk! We hadden een dagtocht naar het eiland Elba geboekt. Al redelijk vroeg (8.30) stonden er 2 grote bussen klaar op de camping. Hierna namen we de boot naar Elba. Op de boot was er een groot ballenbak/-speelplaats, dus de kinderen vermaakten zich enorm! Na ongeveer 2 uur en een busritje, ploften we op het mooiste strand van Elba neer. Aan het einde van de dag reden we terug naar Happy Camp. We haalden pizza’s af op de camping. In de avond dansten we met zijn allen bij de kinderdisco.

Dag 5

We reden met de auto naar een prachtig strand, met koelbox, want er was geen eettentje of terras. Cala Violina is een prachtige baai en zit in een natuurreservaat. Het zand is wit. Alles wat je wil! In de avond aten we in een visrestaurant dichtbij de camping. Er waren daar ook heerlijk Italiaanse pizza’s uit de houtoven. Voor iedereen wat wils. Terug op de camping bekeken we een goochelshow van de animatie. Dat was erg leuk. De kinderen lagen in een deuk. Hierna stond er een schuimparty op de planning. Dit was gaaf voor onze grote meiden Nikki (12) en Lola (10). De jongetjes gingen lekker naar bed.

Een exclusieve korting

We wilden genieten van een luxe stacaravan en dat is met Happy Camp ècht gelukt. We hebben een fantastische vakantie gehad! Wil jij ook met Happy Camp op vakantie, dan mogen wij jou 5% korting geven op jouw boeking. Kijk op Happy Camp en vul de volgende code in bij je boeking: KIDSENKURKEN5. Deze code is geldig voor alle boekingen in 2025!